onsdag 27. mai 2009

Godøya

Søndag 24.05 arrangerte GSport i Ålesund tur til Storhornet på Godøya.
På toppen skulle det trekkes et gavekort på 1000,-, og så ble det delt ut
en lite påskjønning til alle som stilte. Men uannsett om vi vant eller ikke,
så var turen i seg selv en stor premie:-)
Totalt gikk 80 stk. Nyt vakker natur fra mine hjemtrakter Her ser en Godøya fra Sukkertoppen
Sjekk den herlige gjengen da?:-)

Magnus, Tobias, Kasper og Andreas er klare for fjelltur

Kasper nådde ikke helt toppen. Men det var ikke mange
høydemetere om å gjøre. Jeg syntes alikevel han gjorde en
god innsats til å bare være 3 og et halvt år.
Jeg og Kasper snudde og ruslet nedover, mens
Tobias ble med onkel,tante, Magnus og Andreas til tops:-)
Meg og mine små "fjellklatrere"
I bakgrunnen ser vi Storhornet
Utsikt mot Alnes.Vakkert og vilt spør du meg?
Det er vel ikke så rart at jeg savner Ålesund og havet en smule.....



Her er toppen besteget. Tante, Andreas, Tobias og Magnus.
En velfortjent pust i bakken eller rettere sagt på toppen.
Nistematen nytes..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar