mandag 18. januar 2010

Jeg har fått min første award!:-)  Tusen tusen takk Lise



For denne awarden gjeld desse reglane:




1. Kopier awarden til bloggen din.

2. Link til den personen som ga deg awarden.

3. Fortell 7 interresante fakta om deg sjølv.

4. Velg 7 andre bloggara som du vil sende awarden til.

5. Link til deira bloggar.

6. Legg igjen ein kommentar i bloggen deira,sånn at dei får

vite om dinne awarden.



Hmm 7 interessante ting om meg selv....tenke, tenke.
Her er iallefall 7 "ting" om meg selv...Om de er så interessante får bli opp til dere å vurder..hehe

1.Begynte med scrapping etter jeg fikk mitt første barn. Da ble alle mine andre hobbyer lagt på hyllen(bridge, motorsykkel, backpacking, og bestigning av fjelltopper)
Nå har jeg tre små i tripp trapp(alle i barnehagen)..Så nå sliiiter jeg med tiden til scrapping også:-(

2. Elsker mine barn og samboer. Sammen prøver vi å komme oss ut i skog og mark.Vi er veldig mye ute, og det er mye som skal for å ikke trekke ut. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær hehe

3. Sliter med altfor mange kilo....Jeg prøver så godt jeg kan å gå/springe fra disse kiloene, men....det var den strikkeffekten da:-(

4.Er svak for alt nytt på scrappemarkedet........

5. Elsker å reise...har et ønske om å få oppleve USA om noen år..Disney med barna er jo helt konge. Jeg har vært der før jeg fikk barn og tenkte...I'l be back.

6. Uannsett hvor inderlig jeg ønsker det...Jeg er rett og slett ikke typen som har huset på stell til enhver tid. Jeg scrapper, strikker leser, trimmer....

7. Setter meg alltfor store mål. Og må som regel bite i det sure eple og innrømme...øøø Liv ..dette gikke ikke helt sik du hadde tenkt..



De jeg velger å gi denne awarden til er:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar